sobota, 17 maja 2014

Nowy dodatek - ankieta :D

Hej, nareszcie jest - najnowszy dodatek, robiony od wielu tygodni.. ankiety :D Wiem, wiem że każda byle stronka z dodatkami to ma, ii że blogger to ma.. dla tego musiałem zrobić coś takiego, żeby nie było zwyczajnie i typowo - macie więc odpowiedzi obrazkowe, odpowiedzi numeryczne (z suwaczkiem), macie dodawanie wlasnych odpowiedzi (jak na fb), macie kilka pytań w 1 ankiecie, macie nowoczesny wyglad, czy nawet oddzielna strone poswiecona tylko waszej ankiecie - publiczna lub nie, jak wolicie :D (publiczna bedzie znajdowana przez google itp, ale jeśli to robicie - to niech bedzie ona cenzuralna, jesli nie to sie nie czepiam :D). Z drugiej strony, zostało mi jeszcze troche do roboty - moze jeszcze dzis dorobie podstrone poswiecona waszyym publicznym ankietom, poza tym bardziej tradycyjny styl, pytania metryczkowe (wiek, plec), oraz bardziej graficzna prezentacja wynikow - wszystko to czeka na zrobienie, kiedy - zobaczymy :P No nic, zapraszam do tworzenia :D

http://profilki.pl/dodatki/ankieta


Btw - zbliża mi się sesja, więc nie gwarantuje wielkiego soczystego dodatku w każdym tygodniu, nawet co dwa - może jakieś aktualizacje albo coż.. ale jak się zaczną wakacje - będzie zalew nowych dodatków :D cya :D

EDIT: mała poprawka - jak komuś na początku nie działało, to teraz powinno być wszystko ok :D

9 komentarzy:

  1. kilka tygodni pracujesz nad jakąś ankietą? no wiesz?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama byś nie umiała zrobić czegoś takiego w kilka miesięcy ;_; Więc nie czepiaj się Mackiego, bo jego prace są zajebiste ♥
      Super, Mackie, skorzystam :D

      Usuń
    2. Wiesz nie czepiaj się mnie. Może i bym nie umiała, ale myślę że naszego drogiego Mackiego stać na więcej (bez obrazy). Także byłam trochę rozczarowana. Poza tym nawet mnie nie znasz. Nie wiesz, czy potrafię programować, robić dodatki. No właśnie. I nie obrażaj mnie, mówiąc, że sama bym takiego czegoś nie zrobiła nawet w kilka miesięcy.

      Usuń
    3. sesja to musi się uczyć

      Usuń
  2. @Artystka Marlena: no zeby byla bardziej bajerancka niz inne :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja pierwsza reakcja-Ankieta? No wiecie co?! Tyle tygodni siedział nad jakąś ankietą?"
      A potem jak zobaczyłam (weszłam na profilki.pl) to mnie zatkało :D
      A za poprzedni komentarz przepraszam-nie chciałam się obrazić.

      Usuń
    2. Hehe spoko :D a zauważ, że będzie jeszcze lepiej, bo ten dodatek za miesiąc-dwa czeka WIELKA aktualizacja :D

      Usuń
  3. Pogoda teraz dumnie prezentuje pogodę (xD) na moim blogu: http://ja-antytalent.blogspot.com/


    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. nie działa ...

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P