niedziela, 23 września 2012

Instrukcja do Sony Vegas na napis zrobiony markerem . xd

Dawno już nic nie dodawałam, a nie mam zbytnio czasu na robienie długich notek 
z zamówieniami, za co bardzo przepraszam (szkoła . :/ ), więc postanowiłam
wstawić tutorial do Sony Vegas.
Myślę, że komuś może się to kiedyś przydać do intra, czy czegoś tam . xd


Bierzcie i korzystajcie z tego wszyscy, bowiem to mój tutorial . 

Okej, to tyle . 

+ Mała prośba = Nie hejtujcie tego, bo Wam się nie przyda, komuś innemu może to pomóc, więc nie bądź wredny, heheszki .

Dobranoc . :3

12 komentarzy:

  1. SUUUUUUUUUUUUPER!!! Na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. http://sophie-bloog.blogspot.com/ Zapraszam . :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W jakim programie to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś wszystko to szybko dzieje się w tej instrukcji, ja nie nadążam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Skorzystam:) i zapraszam: http://senotobie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam prośbę . Mogła byś mi zrobić różne banery, tła, ramki itp. z One Direction ? Z góry Thx :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajneee! ;]
    Zapraszam na mój blog o dodatkach. ;)
    Nowy post - zestaw NIRVANA ! --> http://dodatek-na-dzis.blogspot.com/2012/10/zestaw-zespo-nirvana-zamowienie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. siemanko ; ) boski blog, urzekł mnie, zapraszam do mnie ! <3 eyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. super instrukcja :P
    mogłabyś zrobić zestaw ze skaterami i deskami ?
    na pewno skorzystam..

    OdpowiedzUsuń

UWAGA!
- Jeżeli coś Ci nie działa - napisz JAKIE SĄ OBJAWY, podaj ADRES PROFILU i Twoją PRZEGLĄDARKĘ:P
- Zamówienia na dodatki tylko w dziale "ZAMÓWIENIA"
- NIE odpowiadam nikomu na jego mailu, jego gg czy jego zapytaju, tylko odpowiadam na wasz komentarz:P